Navigation : Home | Aseffam | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

// Nǚhái yùjīnxiāng.



11 January 2015 | 11:16 pm | 3 Marshmallows
Aku percaya ,
Mesti semua prang dah tahu pasal
Mamat k-pop yang selamba peluk awek melayu semalam kan ?


Apa pandangan korang ?

Korang rasa siapa salah ?

Aku lah kan ....


Sah sah perempuan tu yang salah ....

Well said , sebelum tengok diorang
Kita tengok bangsa kita dulu ...

Tanda melayu makin bodoh .

Eh , Kalau perempuan tu tak bodoh .
Dia takkan biarkan lelaki tu peluk dia...."

-Abang

Yah setuju .

Benda nii ataih kita tau .
Iman kita .
Pendirian kita

Dah sah2 dia kapiaq ...
Apa nak dia nak kisah .
Dia bukan takut kat Allah .
Dia bukan tahu benda tu haram halal haram .

Yang perempuan tu ISLAM
Siap bertudung lagi .
Yg tak boleh nk pikiaq knapa ?
Gatal sangat dah ke ?
-.-

Aku tak boleh arr 

Aduh perempuan .
Minat tu tak salah .
Tapi jangan sampai langgar hukum agama .
Batas tu jaga ar .

Aku pun tak faham apa yang handsome sgt diorang tu .

Bukan ori pun .

Eeww .

Handsome lagi Mario Maurer

Eh tak ,
Handsome lagi Farid Sanullah ..

Ceh !

Apa pun .

Tak salah nak minat 
K-pop
Kpep sekalipun .
Minat masing2 kan ...
Tapi jangan sampai jadi macam nii ..

Eh , tapi lagi best kalau fanatik dekat
Rasulullah S.A.W kan ?



Yang nii tak boleh belah ..

But .

i tak minat k-pop tau ..

Ehehek

k lah
aku kat spital nii ...
Demam denggi again .

Doakan aku !

-La illa ha'illah-
Assalamualaikum Sahabat


3 Comments posted :

Anonymous Amir mukhlis said... 11 January 2015 at 23:24

Betul..sokong ukhti sgt2..benda ni ats kita.. :)

Anonymous Naem said... 14 January 2015 at 18:09

Sama jgk mcm pelakon... boleh je diorang tolak part yg peluk2 atau sentuh2 tu.. mcm diana amir un ? hahahahak

Blogger Unknown said... 18 January 2015 at 20:28

Naem : Alahai kau ... tak ngabih dgn diana amir tu -..-

Post a Comment

Nak COMMENT ? Nak KUTUK ? Nak NASIHAT ? Nak TEGUR ? Silakan Wahai Saudara ku (':