Navigation : Home | Aseffam | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

// Nǚhái yùjīnxiāng.



15 January 2015 | 6:48 pm | 0 Marshmallows

Cinta ?
Em , Orang selalu cakap
Hidup tak sempurna tanpa cinta .

Em , betul ke ?
Ahaha .

Sepanjang aku hidup lah kan .
Aku baru jatuh cinta sekali .

Serius ?

Ya , Serius

Aku , Bukan lah menolak fitrah nak bercinta tu .
Cuma ... Aku rasa mcam .

Em , ada je orang yang nak kat aku .
Wah perasan >< !

Tak , tapi serius .
Memang ada je .

hahahaha .

Bila cakap soal cinta .
Mesti kita duk bayang lelaki dan perempuan
Yang sedang hangat berkasih sayang kan ?

em em em .

apa definasi cinta sebenarnya ? 

Hah !
Kalau nak tahu .
Nantikan entry seterusnya .

Cewah gitew ><

Ok got to go .

Selamat petang sahabiah .

-La illa ha'illah-
Assalamualaikum Sahabat


0 Comments posted :

Post a Comment

Nak COMMENT ? Nak KUTUK ? Nak NASIHAT ? Nak TEGUR ? Silakan Wahai Saudara ku (':