Navigation : Home | Aseffam | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

// Nǚhái yùjīnxiāng.



26 February 2015 | 9:09 pm | 4 Marshmallows

"Suatu hari . Aku pasti akan pergi..."

Pergi kemana dari mana ?

"Pergi ke alam barzakh dari dunia"

Penat .

Aku penat dengan dunia ini

Biarlah aku berehat disana

-

Ya , Amalan aku tak sebanyak engkau

Tapi . Aku penat

Izinkan lah aku pergi ....

Pergiku bertemu kekasih abadi 

-

Ceh . Apa aku merepek nii ?!

Tidak , aku tidak merepek meraban merapu

Sejak dua tiga hari nii dalam 10 minit nak masuk maghrib .

Aku selalu dengar satu bisikkan mendayu2

Aku tak tahu itu bunyi apa

sebutan nya kurang jelas

Tapi Masyallah ... Bisikkan tu buat jantung aku berdegup laju .

Hati aku berdebar setiap kali aku dengar bisikkan tu ..

Khayalan ?

Imaginasi ?

Bayangan ?

Tidak ! dah lebih 7 kali .

Adakah ianya masih khayalan ?

Tidak !

-

Kau tidak berada di tempat aku

Kau boleh kata aku menipu

Merapu

mengarut

Terserah . Ini apa yang aku rasa

-

Mungkin .

Mungkin ..

Mungkin dah sampai masanya ..
Masa ntuk apa ?
Aku pun tak tahu ..
-
Hati aku kuat mengatakan ada 'sesuatu' yang akan terjadi esok atau 
Ya Allah ...
-
Anda , Tutup lah aurat .
Perbaikilah akhlak anda .
Budi bicara anda
Bahasa anda
Iman anda .
Sungguh kita sangat tidak lama didunia ini
Satu hari kita akan dijemput'Nya'
Sedia kah aku ?
Ya Allah ......
-


-

Idk what will happen to me 

But i am really sorry for all i have done

Maafkan aku jika sepanjang aku berdakwah sangat kasar bahasanya

Maafkan aku jika aku pernah terambil sesuatu milik anda .

Halal kan segala galanya yah .

Jika ada sesuatu yang belum aku langsaikan

Dan jika tak sempat nyawaku .

Tolong tuntut daripada :

0129565853
(Muzaffar)
0108225262
(Shara)
09-3121996
(Home)
-
Anda mudahkan saya . Saya mudahkan anda
Assalamualaikum


4 Comments posted :

Anonymous Anonymous said... 26 February 2015 at 21:19

Allah apa akak merepek ni! jgn la ckp bukan2 :'(

Anonymous Najla said... 26 February 2015 at 21:21

Urmmm ? sedihnya malam ni ! knape semua org ckp pasal mati neh !!!!!

Blogger Cik Epal said... 27 February 2015 at 10:18

Erm patutla dia lain seminggu hri nih...ceria je seminggu hri nih..rupanya dia nak pergi tngglkan kita..Yalaa taqdir allah siapa mampu tolak..redha jela..Semoga amalanmu diterima sahabat :')

Blogger Noriza Abdul Rahman said... 13 March 2015 at 14:12

Semoga kita semua dimatikan dalam keadaan husnul khotimah

Post a Comment

Nak COMMENT ? Nak KUTUK ? Nak NASIHAT ? Nak TEGUR ? Silakan Wahai Saudara ku (':