Navigation : Home | Aseffam | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

// Nǚhái yùjīnxiāng.



15 February 2015 | 12:06 am | 0 Marshmallows
Orang selalu cakap
"Kalau aku jadi dia . Aku takkan buat gitu"
Ehek nd i said
"Kalau aku jadi kau , Aku takkan cakap cemtu"
:face9:


Aku nak bagi satu analogi

-

Aku nak gi kedai beli air .

dan kau pun order air dgn aku

Aku tanya kau nak air apa

kau jawap "Ikut kau la"

Aku pun beli air horlics suam

sampai2 kau taknak sebab kau tak suka horlics

kau suka teo 'o' suama

tapi the truth is 

salah siapa ?

Tadi kau cakap

"IKUT KAU LA"

Means kalau ikut aku .

Memang horlics suam la aku beli

Dah kau suruh ikut aku

ikut aku

IKUT AKU !

-

The point is .

Kita takleh buat keputusan dengan jadi diri orang

Means like org selalu tanya aku

"Kalau kau jadi aku . apa kau buat"

Haha ... kalau aku jadi kau . Aku takkan tanya soklan tu

-

Faham tak aku merepek meraban apa nii ?

oke camni

-

The real point is .

Kau tak boleh buat keputusan dengan jadi diri orang

kalau kau buat keputusan jadi diri orang .

Mean kau akan buat keputusan dengan jadi diri dia .

Bukan kau

Macam cerita tadi

Kau suruh aku buat keputusan ikut aku .

So memang horlics la yang aku beli kan ?

Lain la kalau kau suruh beli ikut keputusan kau

.

kau nak expect org tu ada taste same dengan kau ?

kita lain lain beb .

-

Mcm kes baru2 nii

pasal budak tu yang nak terjun bangunan

Kau takleh nak cakap dia sama macam kau

kau takd kat tempat dia

kau tak rasa apa yang dia rasa .

so kau takkan buat keputusan tu

lain la kalau kau jadi dia betul

-

Aku tanya kau faham tak ?


-

sebelum aku merepek meraban merabun babun monyet beruk semua .

baik aku stop

Hahahahahahahaha 



Oke kau faham2 kan lah ye apa yang nak disampaikan .

sebenarnya singkat je sebolehnya .

saja aku nak panjang panjang panjang panjang kan

pendek2 kang ada yang bebel 

-.-

Kbye

Ingat ! Buat keputusan dengan jadi diri sendiri
then you'll get a best result !

Assalamualaikum .


0 Comments posted :

Post a Comment

Nak COMMENT ? Nak KUTUK ? Nak NASIHAT ? Nak TEGUR ? Silakan Wahai Saudara ku (':