Navigation : Home | Aseffam | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

// Nǚhái yùjīnxiāng.



12 February 2015 | 4:18 pm | 1 Marshmallows
Genap 16 tahun 
perginya sebuah cahaya dalam hidup saya .

Genap 16 tahun
perginya satu keberkatan doa dalam hidup saya .

Genap 16 tahun
perginya insan yang sangat penting dalam diri saya

Genap 16 tahun
perginya seorang insan yang sangat tabah 

Genap 16 tahun
perginya seorang insan yang sangat cantik

Genap 16 tahun
perginya seorang insan yang sangat baik .

Genap 16 tahun
perginya insan bernama MAMA dari kehidupan saya .

Perit hidup tanpa seorang ibu .
Namun Saya sedar ...
Kepergian dia memberi makna yang sangat besar dalam diri ini
Terlepas nya saya dari dosa Derhaka pada ibu :'))

Allah lebih menyayangi dia .

Walau saya tak pernah kenal siapa dia .
Tapi saya dapat rasa sampai sekarang kasih sayang dia ..
Pengorbanan ketika melahirkan saya .
Dan ketika di hujung umurnya ..
Saya ingat sampai mati !
Semoga rohnya tenang di sana .
Jumpa di syurga .
Al - Fatihah





1 Comments posted :

Anonymous Anonymous said... 21 February 2015 at 22:13

Nice Blog sayang :')

Post a Comment

Nak COMMENT ? Nak KUTUK ? Nak NASIHAT ? Nak TEGUR ? Silakan Wahai Saudara ku (':