Navigation : Home | Aseffam | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

// Nǚhái yùjīnxiāng.



05 February 2015 | 9:15 pm | 0 Marshmallows
Selamat malam . Lama guat ak update entry . K aku ada benda nak cerita
Tadi msa aku nak solat zohor

Aku keluar dari bilik air . Then nak pakai tudung .
Ada makcik nak masuk tandas tu
Tetiba makcik tu tegur aku 

Makcik : Eh ? macam kenal lahh .. Macam kawan sy je

Aku : Ehh ? kawan *tergelak sikit*

Makcik : Pernah sekolah mana

Aku : pra sekolah kat mana ?

Makcik : tak , pernah sekolah dekat mana ?

Aku : Ooh . Kat Setia wangsa (smk)

Makcik : pernah sekolah clifford ehh ?

Aku : Ha ... Pernah

Makcik tu pun keluar balik dari tandas tu

Makcik : Ehh nama mak siapa ?

Aku : Rozana

Makcik : Arwah tu kan ? Ya Allah ..

Aku : Em ..

Makcik : Ermm patutla mcm pernah tgk ..  umur berapa skrg ? kerja mana ?

Aku : Haa ** .. Kerja kat kedai menjahit tu .

Makcik : Tak sambung belajar ke ?

Aku : Insyallah bulan 7 ..

Makcik : Arwah mak awak kawan baik makcik tu . 
Dulu selalu main tepi sungai tu .. 

Aku : Oh yeke ..

Makcik : Sama , Muka awak sebijik mcm arwah mak awak tau .
Chomel jee .. rindu makcik .. :)

Aku : Ehehe .. 

Makcik : oke lah jaga diri ye ..

Aku : Insyallah

Makcik : :')

-

Ya Allah .
Sejak kebelakangan nii ..
Ramai sgt yg duk cerita pasal arwah mama
Nampak aku je cerita .
Nampak aku je cerita .

Ya Allah .
Kuatkan semnagat aku ntuk teruskan hidup nii

Kuatkan lah aku ..

Semoga arwah tenang di sana

T.T

Assalamualaikum


0 Comments posted :

Post a Comment

Nak COMMENT ? Nak KUTUK ? Nak NASIHAT ? Nak TEGUR ? Silakan Wahai Saudara ku (':