Navigation : Home | Aseffam | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

// Nǚhái yùjīnxiāng.



16 January 2015 | 5:58 pm | 1 Marshmallows
Lama aku biar entry nii

dalam draft .

Tapi

Sebab terlalu ramai yang tanya .
Mana Gadis Tulips .
So here this the answers .
"She . Died"





I will never be Gadis Tulips anymore .

Sorry .

Aku tak perlukan lagi .

Followers yang ramai .

Likers yang ramai .

Aku tak nak lagi jadi

Bualan orang .

Fitnah orang .

punca orang bergaduh .

Sorry .

Im happy be the new one .

So . Tak payah nak rindu2 sangat yang lama .




Dunia pun dah nak khiamat .

So elok aku buang semuaaaaaaaaaaaaaa

followers .

Nd . Maybe ada juga yg tak kenal siapa 

GADIS TULIPS ..

Sokay . tak perlu kenal aku .

Selamat petang .

-La Illa Ha'illah-
Assalamualaikum Sahabat


1 Comments posted :

Blogger Izella said... 17 January 2015 at 20:11

sye suke dtg sini :) .. semua yg akak tulis, buat sye gembira dn dpt muhasabah diri :)

Post a Comment

Nak COMMENT ? Nak KUTUK ? Nak NASIHAT ? Nak TEGUR ? Silakan Wahai Saudara ku (':